Efter vår ansökan om bidrag till drift av Djurhemmet i Kälby har vi nu lovats ett bidrag
på 100 000 kr för 2011 enligt ett beslut i Kultur- och Fritidsnämnden den 23 nov 2010.
Protokollsutdrag
Efter vår ansökan om bidrag till drift av Djurhemmet i Kälby har vi nu lovats ett bidrag
på 100 000 kr för 2011 enligt ett beslut i Kultur- och Fritidsnämnden den 23 nov 2010.
Protokollsutdrag
av
Etiketter:
Lämna ett svar